IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar

  • masa pelepasan:2024-03-19 23:11:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:274
  • Penerangan pantas:

    Ikongo,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,IkongoPembuat pengubah minyak terjun,IkongoTransformer tenggela

Kandungan artikel

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,IkongoPembuat pengubah minyak terjun,IkongoTransformer tenggelam minyak S13, muatan boleh disambung.

Segel kebocoran minyak

IkongoPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

IringaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar



Penukar jenis kering

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Perbaikan kualitiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Segel kebocoran minyak

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Berapa harganya?Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

IkongoSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

IkongoMaklumat produk lain
  • NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

    NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

  • OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

    OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

  • Gan YavnePenukar kapasitas kelebihan muatan tinggiFungsi alat pelindung

    Gan YavnePenukar kapasitas kelebihan muatan tinggiFungsi alat pelindung

  • Qiryat ShemonaPenukar kawalan 15KVAKesan operasi tanpa pemandu

    Qiryat ShemonaPenukar kawalan 15KVAKesan operasi tanpa pemandu

  • Kefar YonaPenukar kotak LandscapeBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

    Kefar YonaPenukar kotak LandscapeBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

  • maalot TarshihaPenukar kotak pengubah jenis keringPenstabilan keseluruhan pasaran

    maalot TarshihaPenukar kotak pengubah jenis keringPenstabilan keseluruhan pasaran

  • NesherPenukar kuasaamat disyorkan

    NesherPenukar kuasaamat disyorkan

  • Et TiraPenukar kuasa S13- 50Komposisi dan fungsi

    Et TiraPenukar kuasa S13- 50Komposisi dan fungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar memberi anda IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar oleh syarikat kami, perkhidmatan IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar. IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IkongoPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah sebab kenaikan harga yang tidak wajar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!